22 maj, 2017 In Patientmedverkan Se personen och inte patienten – tre nycklar till hjälp Den här artikeln kan bara läsas av betalande prenumeranter. För att teckna en prenumeration klicka här.Logga inAnvändarnamnLösenord Kom ihåg mig Ny användare? Klicka här för att registrera Liknande artiklar: Tre berättelser om personcentrerad vård En närstående som berättar om vården under hans frus sista... Bildstöd ökar barn och föräldrars delaktighet Nu används enkla tecknade bilder som kompletterande information på Barn-... KOL-vård på nätet gynnar patient, personal och plånbok Ett åttiotal KOL-sjuka patienter på fyra svenska sjukhus har testat... Svenskarna positiva till digitala hälsouppgifter En majoritet av den svenska befolkningen är positiva till digitala... Ny app ska få fler ungdomar att söka till ungdomsmottagningen Första veckan i september lanserade Region Skåne en digital ungdomsmottagning,... Tags: förbättringsarbetePersoncentrerad vård Jessica Bergh jessica.b@nordreportern.se
Sorry, the comment form is closed at this time.